تاریخ : چهارشنبه 14 بهمن 1394
کد 580

هفتمین اطلاعيه دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي، درماني تبريز در خصوص پذيرش دانشجوي دوره دکتري پژوهشي در سال 96 - 95 (Ph.D by Research )

-

"بسمه تعالی"

 

هفتمین اطلاعيه دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي، درماني تبريز

در خصوص پذيرش دانشجوي دوره دکتري پژوهشي در سال 96 - 95

(Ph.D by Research )

 

به داوطلبان محترم توصيه مي گردد فراخوان را تا آخر مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمايند.ناريخ دريافت كارت و تاريخ و محل مصاحبه در صفحه 5 و فرم ثبت نام در صفحه 6 همین اطلاعيه درج شده است.

 

دانشگاه علوم پزشکی تبريز در نظر دارد در راستای تربيت نيروی انسانی متخصص آشنا به روش های پيشرفته تحقيق و مبانی پژوهش در زمينه های خاص، نسبت به پذيرش دانشجو در دوره های دکتری پژوهشی با ثبت نام و انجام مصاحبه ،اقدام به عمل آورد.

 

 

شرايط عمومي و اختصاصي ورود داوطلب به دوره:

1.       داشتن شرايط عمومي ورود به آموزش عالي

2.      داوطلبان در بدو ثبت نام موظف به سپردن تعهد رسمي به دانشگاه مي باشند.

3.     نداشتن منع قانوني ادامه تحصيل از لحاظ خدمت نظام وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد

4.     داشتن دانشنامه دکتري عمومي (پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي) دكتري حرفه اي دامپزشكي، دكتراي حرفه اي علوم آزمايشگاهي و كارشناسي ارشد (اشاره شده در جدول شماره 1 اين فراخوان) از يكي از دانشگاههاي داخل يا خارج كشور كه حسب مورد تائيد وزارتين بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و علوم تحقيقات و فناوري رسيده باشد.

تبصره 1:  داوطلبان داراي مدارك تحصيلي بالاتر [دكتري تخصصي (PhD) ، تخصصي باليني (دستياري) و فوق تخصصي و فلوشيپ] در صورت پذيرفته شدن در دوره ملزم به پرداخت هزينه هاي تحصيل خود براساس تعرفه شعب بين الملل دانشگاههاي وابسته به وزارت بهاشت مي باشند.

تبصره 2: دارندگان مدارك معادل كارشناسي ارشد مجاز به شركت در اين دوره نمي باشند.

5.     داشتن حداقل دو مقاله تحقيقي اصيل منتشر شده در مجلات معتبر نمايه شده بين المللي
   Pub Med) يا (ISI به عنوان نويسنده اول يا مسئول که حتماً تأییدیه  Index آن را از پایگاه Pub Med يا  ISI دریافت نموده و ضمیمه مقاله فرمائید.

تبصره: از ارسال بيش از دو مقاله ذكر شده در بند 5 و هر گونه مدارك غير از مدارك ذكر شده خودداري فرمائيد. و مدارک اضافی همانند تالیف ترجمه مقالات اضافی را لطفا در روز مصاحبه به هیئت مصاحبه گر ارائه فرمائید. چنانچه داراي دو مقاله فوق الذكر نباشيد مدارك شما مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.

6.      عدم اشتغال به تحصيل همزمان در دوره هاي دكتري تخصصي (PhD) ، تخصصي باليني (دستياري) و يا بالاتر در كليه مؤسسات آموزشي و تحقيقاتي كشور با ارائه برگه تعهد.

7.     تحصيل در مقطع دكتري تخصصي پژوهشي تمام وقت مي باشد، بنابراين هر گونه اشتغالي براي دانشجو ممنوع است جهت عدم اشتغال ارائه تعهد  الزامي است.

8.     همكاران محترم دانشگاهي يا ساير شاغلين ديگر هنگام ارائه مدارك مي بايست رضايت محل اشتغال خود مبني بر ادامه تحصيل نامبرده از نظر اين موسسه در هر گرايشي بلامانع است. را ارائه فرمايند و در صورت قبولي از روز اول به صورت تمام وقت در اختيار مركز تحقيقاتي مورد نظر خواهند بود بنابراين ارائه مرخصي بدون حقوق يا ماموريت آموزشي براي كاركنان پيماني و رسمي و فسخ قرارداد براي كاركنان قراردادي از روز اول شروع به تحصيل الزامي مي باشد.

9.      موفقيت در آزمون زبان انگليسي مطابق با مصوبات شوراي عالي برنامه ريزي علوم پزشكي

-         TOEFL                         حداقل نمره      480

-          MCHE   (MSRT)         حداقل نمره     50

-         MELAB                       حداقل نمره      70 

-         IELTS                           حداقل نمره      5

تبصره ثبت نام بصورت مشروط غير قابل قبول است.

10.   موفقيت در مصاحبه ورودي مؤسسه براي تمام داوطلبين الزامي است.

 

11.   داوطلبين بورس مؤسسات خصوصي:

به منظور تحقق ارتباط دانشگاه و صنعت و تقويت بنيه علمي صنعت خصوصي در جهت دستيابي به اهداف سند چشم انداز جمهوري اسلامي در برنامه پنجم توسعه مراكز مجري دوره هاي تخصصي پژوهشي
 مي توانند از بين داوطلبان مؤسسات خصوصي ، مطابق مفاد آئين نامه دكتري تخصصي پژوهشي، دانشجو بپذيرند منوط به اينكه به صورت بورس موسسات خصوصي پذيرش مي شوند و اين دسته از داوطلبان بايد داراي شرايط ورود به دوره باشند. و عناوين پايان نامه پذيرفته شدگان بورس موسسات خصوصي بايد منطبق با نيازهاي موسسه سفارش دهنده و در جهت حل معضلات و نيازهاي سلامت و مورد تائيد استاد راهنما باشد. مراتب در قرارداد اوليه درج مي شود. بورسيه هاي موسسات خصوصي مشمول ماده 6 آئين نامه دوره دكتري تخصصي پژوهشي ملزم به پرداخت هزينه براساس قرارداد مابين دستگاه اعزام كننده و موسسه مجري مي باشند.

 

12.  دانشجو در هنگام ثبت نام طبق مقررات موظف به سپردن تعهد رسمي به مؤسسه مي باشد كه در صورت انصراف و يا به اتمام نرساندن دوره در مدت مجاز تحصيل، متعهد به پرداخت غرامت به موسسه مي شود.

 

 

 

جدول 1- گرايش  و مدرک مورد نياز دوره هاي دکتري تخصصي پژوهشي

 

کد

گرايش پايان نامه

مدرک تحصيلي مورد نياز جهت پذيرش

استاد راهنما

تعداد پذيرش

نام مرکز تحقيقات

100

آنالیز بیومدیکال

دکتری عمومی داروسازی دکترای عمومی پزشکی کارشناسی ارشد شیمی (همه گرایش ها) بیوشیمی  - بیولوژی یا بیوتکنولوژی

آقای دکتر قاسم جویبان

2

گوارش و کبد

200

نانو ذرات داروئی

دکترای داروسازی کارشناسی ارشد شیمی  - کارشناسی ارشد مهندسی مواد

آقای دکتر خسرو ادیب کیا

1

مرکز تحقیقات ریزفناوری داروئی (نانو)

300

دارورسانی استنشاقی  و  پوستی

دکترای حرفه ای داروسازی  و دامپزشکی کارشناسی ارشد صنایع غذائی کارشناسی ارشد شیمی کارشناسی ارشد مهندسی مواد نانو فناوری پزشکی کارشناسی ارشد بیوشیمی

آقای دکتر حامد همیشه کار

1

کاربردی داروئی

301

نانو ذرات داروئی

دکترای حرفه ای داروسازی کارشناسی ارشد مهندسی مواد  - کارشناسی ارشد شیمی

آقای دکتر خسرو ادیب کیا

1

302

نانو مدیسن

دکترای حرفه ای داروسازی و پزشکی کارشناسی ارشد شیمی دکترای عمومی علوم آزمایشگاهی کارشناسی ارشد بیوشیمی

خانم دکتر سودابه داوران

1

303

دارورسانی سلولی

دکترای حرفه ای داروسازی کارشناسی ارشد بیوشیمی

آقای دکتر هادی ولیزاده

1

400

بیولوژی تولید مثل

کارشناسی ارشد کلیه رشته های علوم پایه پزشکی  - کارشناسی ارشد بیولوژی دکترای عمومی پزشکی دامپزشکی

آقای دکتر محمد نوری

1

سلامت زنان

500

Preventive Nephrology ، Genetic and Kidney diseases

 

دکتری پزشکی عمومی  - کارشناسی ارشد ژنتیک کارشناسی ارشد سلولی مولکولی کارشناسی ارشد ایمونولوژی

آقای دکتر محمد رضا اردلان

1

نارسائی مزمن کلیه

600

ایمونوتراپی و ژن درمانی سرطان سینه

کارشناسی ارشد ایمونولوژی ارشد ژنتیک ارشد بیوشیمی دکترای حرفه ای پزشکی داروسازی دندانپزشکی و دامپزشکی

آقای دکتر بهزاد برادران

1

ایمونولوژی

مراحل ثبت نام:

1.       واريز مبلغ پانصد هزار ريال در وجه حساب متمرکز درآمد دانشگاه به شماره حساب 2178190533002 بانک ملی تبريز شعبه دانشگاه

2.      پس از تکمیل فرم ذیل (مندرج در آخرین صفحه همین فراخوان) به صورت تایپ شده به همراه مدارک درخواستی در قسمت  «شرايط عمومي و اختصاصي ورود داوطلب به دوره»به آدرس زیر از طریق پست پیشتاز ارسال فرمائید. لطفا از ارسال هر گونه مدارك به صورت دستي جداً خودداري فرمائيد.

آدرس: تبریز خیابان گلگشت دانشگاه تبریز ساختمان مرکزی شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی تبریز طبقه سوم معاونت تحقیقات و فناوری به دست خانم اصغری برسد. (خواهشمندیم آدرس فرستنده و شماره تماس با خط خوانا بر روی پاکت درج گردد و در انتها  با خط درشت قید گردد مدارک مربوط به فراخوان PhD By Research )

توجه توجه بسيار مهم :

-       دانشجویان محترم می توانند چهار گرایش را انتخاب نمایند و برای هر گرایش هزینه ثبت نام جداگانه پرداخت نمایند. لذا اولویت گرایشها را با شماره بندی  حتما مشخص فرمایند و پس از قبولی صرفا در اولویت اول می توانند ثبت نام نمایند و بقیه اولویت ها منتفی خواهد گردید.

-       داوطلبان محترم اگر در چند رشته شرکت می نمایند لطفا به تعداد رشته مدارک و مستندات ارسال فرمایند در همان پاکت و از طریق پست پیشتاز.

-       به مدارک ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد.

-          به ثبت نامهايي كه بعد از مهلت مقرر انجام گردد حتي اگر كليه مدارك آنان تكميل باشد  به هيچ عنوان ترتيب اثر داده نخواهد شد لذا خواهشمند است داوطلبان محترم قبل از اتمام مهلت قانوني (12/11/94 لغایت 31/1/95)  نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

-          داوطلبان محترم حتی المقدور در روزهای اول ثبت نام نمایند تا در صورت وجود نقص مدارک فرصت برای تکمیل آن وجود داشته باشد و ثبت نام خود را برای روزهای آخر نگذارند.

-       داوطلبان محترم شهرستاني نيز شخصاً يا نماينده تام الاختيار ايشان با در دست داشتن كارت شناسايي داوطلب ملزم به دريافت كارت ورود به جلسه در تاريخ مقرر مي باشند.

-        فيش واريزي و 4 قطعه عكس 4*3 در روز توزيع كارت به كارشناس واحد دكتري پژوهشي تحويل داده شود. (اشاره شده در جدول شماره 2)

-        به داوطلبان محترم كه  حائز شرايط شركت در مصاحبه  مي باشند جهت دريافت كارت مصاحبه به صورت تلفني اطلاع رساني خواهد گرديد.

-        برنامه زمان بندي در خصوص ثبت نام و انجام مصاحبه و پذيرش دانشجو در صفحه بعدي مي باشد.

 

 

جدول 2- برنامه زمان بندي در خصوص ثبت نام و انجام مصاحبه و پذيرش دانشجو

 

ثبت نام

12/11/94 لغايت 31/1/95

 

اطلاعيه تکميلي در سايت (در صورت تغييرات) به آدرس زير:

www.tbzmed.ac.ir گزينه معاونت تحقيقات و فناوري قسمت اخبار درج خواهد شد

31/1/95

توزيع کارت مصاحبه

(هنگام دريافت کارت به همراه داشتن اصل مدرک شناسايی معتبر عکس دار الزامی است)

- فيش واريزي و 4 قطعه عكس 4*3 در روز توزيع كارت به كارشناس واحد دكتري پژوهشي تحويل داده شود.

براي دريافت كارت ورود به جلسه یک روز قبل از تاریخ مصاحبه و یا داوطلبان شهرستانی در همان روز مصاحبه راس ساعت 7:30   به آدرس تبريز دانشگاه تبريز ساختمان مركزي شماره 2 دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تبريز -  طبقه سوم - سركار خانم اصغري مراجعه فرمائيد.

روز و ساعت مصاحبه:

 

ساعت 8 صبح در تاريخهاي

30-23- 21 18 اردیبهشت 95

كه در جدول شماره 3 تاريخ مصاحبه و محل مصاحبه مراكز به تفكيك درج گرديده است..

جدول 3 - برنامه آزمون و آدرس مراكز تحقيقاتي مصاحبه كننده

 

تاريخ آزمون و مركز مصاحبه كننده

آدرس مركز مصاحبه  كننده

18/2/95 مرکز تحقیقات نارسائی مزمن کلیه

تبریز خیابان گلگشت مرکز آموزشی و درمانی و تحقیقاتی امام رضا طبقه چهارم مرکز تحقیقات بیماریهای مزمن کلیه شماره تماس 33369331

20/2/95 مرکز تحقیقات ایمونولوژی 

تبریز دانشگاه تبریز (درب شهید قاضی) جنب بیمارستان شهید قاضی مرکز تولید آنتی بادی (مرکز تحقیقات ایمونولوژی) 33371440

21/2/95 مرکز تحقیقات ریز فناوری داروئی (نانو)

تبریز خیابان دانشگاه روبروی بیمارستان شهید مدنی مجتمع تحقيق و توسعه علوم پزشکی (ساختمان پشمينه سابق)  مركز تحقيقات ریز فناوری داروئی (نانو) شماره تماس 33367914

23/2/95 مرکز تحقیقات گوارش و کبد

تبریز خیابان گلگشت مرکز آموزشی و درمانی و تحقیقاتی امام رضا طبقه اول مرکز تحقیقات گوارش و بیماریهای کبد شماره تماس 33367473

23/2/95 مرکز تحقیقات سلامت باروری زنان

تبریز خیابان ارتش جنوبی چهارراه باغشمال مرکز آموزشی  و درمانی الزهرا مرکز تحقیقات سلامت باروری زنان شماره تماس 35541221

30/2/95 مرکز تحقیقات کاربردی داروئی

تبریز خیابان دانشگاه روبروی بیمارستان شهید مدنی مجتمع تحقيق و توسعه علوم پزشکی  (ساختمان پشمينه سابق)  مركز تحقيقات كاربردي داروئي شماره تماس 04133363311

فرم  ثبت نام در امتحان پذيرش دانشجو دکتری پژوهشي Ph.D by Research  

در دانشگاه علوم پزشکي تبريزدر سالتحصيلي96-95

 فرم حتما تایپ شده ارسال گردد.

 

نام گرایش امتحاني اولویت اول :‌                                                    كد گرایش اول:                             نام مرکز:

نام گرایش امتحاني اولویت دوم :‌                                                    کد گرایش دوم:                             نام مرکز:

نام گرایش  امتحاني اولویت سوم :‌                                        كد گرایش سوم:                            نام مرکز:

نام گرایش امتحاني اولویت چهارم :‌                                      كد گرایش چهارم:                         نام مرکز:

1-  نام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-  نام خانوادگي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-  نام پدر                                    4- تاريخ تولد :                               روز            ماه               سال  

5      - شماره شناسنامه                                              6-کد ملی:

7- محل صدور:‌ استان:                     شهرستان:                                      8- جنس : زن     مرد

9- وضعيت تاهل: مجرد                       متاهل                                               :

10- آخرين مدرك تحصيلي كه به اتمام رسانيده يا خواهم رسانيد:                                   مقطع                    رشته

 

 

11- دانشگاهي كه آخرين مدرك تحصيلي خود را گرفته يا خواهم گرفت :     

12- سال و ماه اخذ آخرين مدرك تحصيلي: ماه           سال          13- دانشجوي ترم آخر هستم  بلي            خير

14- وضعيت نظام وظيفه : الف : معافيت دائم و تحت تكفل   ب- معافيت پزشكي  ج- داراي كارت پايان خدمت

15- وضعيت داوطلب:

‌آزاد     اعضاي هيات علمي آموزشي     اعضاي هيات علمي پژوهشي    استعداد هاي در خشان کارکنان دانشگاه

16- نشاني دقيق و كامل محل اقامت: استان                                شهرستان / روستا                    خيابان    

كوچه                                   پلاك                             كد پستي                                   تلفن تماس فوري           

17- اينجانب                                             در نهايت صحت تن و روان اين فرم را تكميل نموده و مسئوليت صحت مندرجات آن را به عهده گرفته و متعهد مي شوم كه كليه مدارك مورد نياز را بر اساس مفاد اطلاعيه ارائه نمايم در غير اينصورت قبولي اينجانب كان لم يكن تلقي مي گردد.

تاريخ تنظيم تقاضانامه                                                                       محل امضا

 برای دریافت فرم ثبت نام لطفا اینجا را کلیک نمایید.
  • تایید شده
  • در 1394/11/14
  • ساعت 11:40