تاریخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394
کد 440

مـيزگـرد پـژوهش هاي اسـلامي در علوم پزشکي

موضوع: جایگاه رضایت مشتری در رویکردهای مدیریتی و آموزه های دینی

موضوع: جایگاه رضایت مشتری در رویکردهای مدیریتی و آموزه های دینی   

سخنران: جناب آقای دکتر جلال حنایی استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز 

زمان :یکشنبه مورخ 94/3/3 ساعت 8/15 صبح

مکان : اتاق کنفرانس کتابخانه مرکزي علوم پزشکي 

شرکت براي عموم آزاد است

  • تایید شده
  • در 1394/02/28
  • ساعت 11:23