• تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارش کارگاه تجاری سازی و بازاریابی محصولات آرایشی، بهداشتی و داروئی

گزارش کارگاه تجاری سازی و بازاریابی محصولات آرایشی، بهداشتی و داروئی 23 مهرماه 1402 در مرکز رشد فراورده های داروئی پاستور

گزارش کارگاه تجاری سازی و بازاریابی محصولات آرایشی، بهداشتی و داروئی
به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری به نقل از مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه، " کارگاه تجاری سازی و بازاریابی محصولات آرایشی، بهداشتی و داروئی ) روز یکشنبه بیست و سوم مهرماه 1402 با تدریس دکتر جلال محمدی خوش رج  مدیر عامل شرکت دکتر خوش رج در مرکز رشد فراورده های داروئی پاستور با حضور دکتر مختارزاده رئیس مرکز ، کارشناسان مرکز رشد، اساتید و فناوران برگزار شد.
در این کارگاه، آشنایی کلی با تجاری سازی فرایند تملک ایده‌ها، پروراندن و توسعه آنها با دانش مکمل – ایجاد، ساخت، تولید کالاهای قابل فروش، فروش محصولات در بازار و تفاوت های تحقیق با توسعه و نو آوری - داشتن طرح تجاری سازی – طرح کسب وکار - مدل کسب و کار با ظهور اینترنت و فضای وب - تفاوت‌ های بازاریاب و فروشنده - تاثیر بازاریابی در رشد کسب و کارها مطرح شد.
سپس به سوالات شرکت کنندگان از جمله فناوران و دانشجویان محترم پاسخ داده شد و راهنمایی های لازم در این مورد صورت گرفت.
فایل ارائه شده در کارگاه
برای مشاهده تصاویر کلیک کنید
  • کد خبر : 36866