• تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارش کارگاه اصول اولیه برنامه ریزی و مدیریت بازاریابی و فروش

این کارگاه روز پنج شنبه مورخه 98/04/05 از ساعت 9 الی 14 در محل مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت جلسه ی مشاوره خصوصی با فناوران مراکز رشد برگزار گردید

گزارش کارگاه اصول اولیه برنامه ریزی و مدیریت بازاریابی و فروش
 کارگاه اصول اولیه برنامه ریزی و مدیریت بازاریابی و فروش

 گزارش کارگاه :
به گزارش مدیریت توسعه فناوری سلامت ، کارگاه اصول اولیه برنامه ریزی و مدیریت بازاریابی و فروش در روز پنج شنبه مورخه 98/04/05 از ساعت 9 الی 14 در محل مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت جلسه ی مشاوره خصوصی با فناوران مراکز رشد برگزار گردید. در این جلسه فناورانی که به مرحله تولید محصول رسیده بودند مشکلات خود را مطرح کردند و راه حل های ممکن و مشاوره های لازم در خصوص محصول خود را از آقای دکتر فاریابی دریافت نمودند.
تصاویر :

                   
  • کد خبر : 35883